Workshop-uri pentru angajații tăi

Organizăm workshop-uri pentru angajați, abordăm diferite teme de interes pentru companii. Învață să comunici asertiv și să dobândești cunoștințe teoretice și practice la atelierele noastre. Devino cel mai bun tu posibil!

Trainerul devine un facilitator, nu un profesor, care are ca obiectiv sprijinirea participanților de a interacționa asertiv și de a dobândi cunoștințe teoretice și practice pe o anumită tema, pe care ulterior le vor putea aplică în viață reală. 

Ce subiecte abordăm la workshop-urile pentru angajați?

În ateliere pot fi abordate subiecte de suprafață, cum ar fi „comunicarea„, „cum facem față conflictelor” sau subiecte mai profunde care aduc în prim plan individul „ce îmi blochează potențialul personal„.

Servicii de wellbeing

Leader ID oferă servicii de wellbeing personalizate, incluzând coaching, consiliere și programe de mindfulness, pentru a promova starea de bine și echilibrul în viața profesională și personală a angajaților tăi. De asemenea, oferim sesiuni de consiliere și terapie pentru gestionarea stresului, anxietății și a altor aspecte legate de sănătatea mentală și emoțională.

 

Câțiva dintre colaborării noștri 

Care sunt motivele pentru care o companie apelează la un workshop pentru angajați?

Motivele pentru care o companie ar putea decide să ofere terapie de grup sau workshop-uri pentru angajații săi pot fi:

1. Dezvoltarea abilităților de comunicare și relaționare în grup

Să ai așteptarea că angajațîi tăi să găsească singuri strategii flexibile de comunicare pe termen scurt și lung, presupune că fiecare dintre ei să:

  • dețină o bună capacitatea de a-și gestiona corespunzător problemele personale;
  • își dozeze stresul într-o formulă agreabilă;
  • dețină un bun control emoțional;
  • răspundă cu empatie la fiecare confruntare;
  • intelega limbajul asertiv și să îl utilizeze zilnic;
  • își găsească motivația internă de a face față provocărilor și momentelor dificile;
  • să comunice deschis, chiar și atunci când nivelul anxietățîi de performanță ii copleșește.

2. De ce este importantă comunicarea și relaționarea?

  • oferă o bună funcționare a echipei;
  • asigura un grad ridicat de colaborare.

3. Gestionarea stresului la locul de muncă

Când stresul se cumulează fără că angajații să știe cum să îl poată regla, posibilitatea că ei să între în conflict crește și astfel se diminuează considerabil performanță.

Odată ce starea de bine devine o constanța, productivitatea și satisfacția față de activitatea de la locul de muncă crește exponențial. 

4. Problemele emoționale sau personale

Într-o lume scufundată în nesiguranță, problemele emoționale pot capta orice angajat, indiferent cât de agil intelectual este. Chiar dacă îți propui să nu te afecteze momentele de criză din relația cu partenerul de viață, afecțiunile medicale ale apropiaților, sau problemele financiare, știm cu toții că devine greu să te detașezi emoțional când ajungi la job și să te prefaci că nu te țîn captiv.

 Workshop-urile pentru angajați poat oferi un spațiu sigur în care angajații pot discuta aceste probleme și pot primi sprijin pentru a le rezolva.

5. Reglarea conflictelor

Una dintre cele mai valoroase resurse într-o echipa sau grup de oameni este să reușească să înțeleagă valoarea conflictului – a spune ce gândești, a expune o părere contradictorie sau a spune “nu” poate declanșa îl celălalt o reacție nu tocmai prietenoasă. În timp se poate instala o atmosfera ostilă, motiv pentru care reglarea este obligatorie.

6. Oferirea terapiei de grup poate arată angajaților că binele lor primează și sănătatea lor mentală este o preocupare constanța.

Beneficiile vor defini o mai mare satisfacție a angajaților și poate contribui la reducerea absenteismului. Programează acum un workshop pentru angajatii tăi.

Ce se întâmplă la workshop-uri?

  • vorbești;
  • asculți cu atenție cum expui situația ta actuală;
  • descrii ce stări te copleșesc;
  • descoperi ce resurse folosești că să faci față complexitățîi vieții;
  • îți clarifici ce arii ale viețîi tale sunt blocate: aria profesională, cea relațională, relația cu propriul tău corp sau aria legată de planurile pe termen lung sau scurt.

Pentru a te menține în echilibru, toate cele 4 arii amintite ar fi necesar să fie funcționale la parametrii pe care îi dorești. Așteptările tale ar fi indicat  să se materializeze și tu să fii mândru de ține.

În procesul terapeutic temele abordate sunt:

  • teamă de boală;
  • moartea;
  • traumele majore;
  • anxietățile exacerbate de panică;
  • teamă de abandon;
  • teamă de a nu fi rejectat;
  • conflictele relaționale;
  • conflictele interne;
  • incapacitatea de stabilizare a încrederii/imaginii/stimei de sine;
  • imposibilitatea de reglare a emoțiilor;
  • dependențele afective;
  • patternurile sociale toxice;
  • incapacitatea de a te valoriza;
  • imposibilitatea de a spune “Nu”;
  • stările depresive sau dorințele autolitice;
  • lipsa de sens;
  • stres cotidian;
  • problemele de alimentație sau sexuale;
  • lipsa de control asupra emoțiilor.

Procesul terapeutic nu este unul ușor. El presupune:

  • timp;
  • efort și implicare activă;
  • introspecții care aduc la suprafață adevăruri de care mecanisme de apărare inconștiente că evitarea, negarea, proiecția, somatizarea, refularea, regresia, ne țîn la distanță.

Atenția în psihoterapie este îndreptată în funcție de nevoia ta, spre:

  • simptom;
  • conflicte interne;
  • patternuri de relaționare;
  • personalitate;

Abordarea terapeutică poate fi orietata spre:

  • trecut;
  • prezent;
  • viitor.

Trecutul te sprijină să înțelegi:

  • patternurile de comportament și relaționare;
  • concepte cu care ai crescut și le-ai inserat în structura ta de valori;
  • disfuncționalități care nu îți mai răspund nevoilor actuale;
  • conflicte de baza care te determina să trăiești în rutină și inconștient de valoarea proprie;
  • structura de personalitate care știm clar că ne rămâne o constanța în viață și merită să o înțelegi cu claritate;
  • reacția ta la conflicte;
  • blocajele emoționale recurente.

Conștientizarea fiecărui aspect descris te ajută să înțelegi ce poți flexibiliza în așa fel încât viziunea ta asupra viețîi să îți poată aduce satisfacție și echilibru intern pe termen scurt și lung.

Prezentul ne este ghid în a conștientiza:

  • ce gândești și cum gândești despre propria persoană și despre ceilalți;
  • cum te raportezi la domeniul tău profesional;
  • cum te poziționezi în relații;
  • ce proiecții de viitor îndrăznești să îți faci, conștient fiind de resursele pe care le ai.

Odată ce devii atent la vocea ta internă, îți va fi mult mai ușor să te orientezi spre viitor, să îți creionezi obiective, dorințe, să te adaptezi flexibil  și cu autenticitate în relații și să trăiești detașat de limitări mentale zgomotoase.